FAQ: Co může freelancer udělat pro to, aby byl představován častěji nebo méně často?
Průměrný freelancer je na Freelance-Marketu představen šestkrát ročně. Četnost prezentací závisí na různých faktorech, jako je kvalifikace, vypovídací hodnota profilu, hodinová sazba a druh poskytované služby. Zatímco někteří freelanceři jsou představováni každý týden, jiní sotva jednou za rok.
Abyste získali optimální počet relevantních prezentací, máme pro vás následujících 7 rad:
- Zlepšete srozumitelnost vašeho profilu. Důkladně si prohlédněte svůj profil a srovnejte ho s profily jiných freelancerů ve vaší kategorii:
- Zdůrazněte své specifické schopnosti a zkušenosti.
- Odlište se od nabídek ostatních.
- Nepoužívejte zkratky a pojmy, kterým rozumí pouze odborníci - mnoho poptávajících osob nemá s vaším oborem nic společného.
- Představte své služby věcně a vyhněte se mylným a prodejním formulacím.
- Buďte konkrétnější, abyste dostávali méně prezentací. Popište svou službu šířeji, abyste byli představováni častěji.
- Omezte svůj profil, abyste dostávali méně prezentací. Např. “Ostatní: pouze zakázky v rozsahu 20 hodin a více.” Rozšiřte svůj profil (např. lokalitu, kde působíte), abyste byli představováni častěji.
- Pokud máte více schopností různého druhu, můžete si na Freelance-Marketu zaregistrovat druhý profil, např. jako překladatel a finanční expert.
- Zvyšte nebo snižte hodinovou sazbu. Při snížení o 20% obdržíte přibližně dvojnásobné množství prezentací.
- Pokud momentálně nemůžete přijímat žádné zakázky, musíte svůj profil dočasně pozastavit.
- Můžete napsat článek do newsletteru, který na Freelance-Marketu vychází jednou měsíčně, abyste upozornili na svou výjimečnou službu.
Všechny změny v profilu jsou samozřejmě zdarma. Zašlete jednoduše e-mail na adresu info@freelance-market.cz.
◄ Zpět na FAQPokud máte nějaké podněty nebo se chcete přihlásit k odběru našeho newsletteru, zanechte nám prosím svůj vzkaz: